piątek, 21 lutego 2014

DIY - aloesowy błyszczyk do ust

Hej!

Błyszczyk do ust to coś czego używam kilka razy w ciągu dnia, dlatego wolę taki zrobiony przeze mnie. Z prostych względów - wiem jakie są składniki. Ten bardzo dobrze nawilża usta i jest prosty w wykonaniu.

Składniki:
25 ml oliwy z oliwek
1 łyżka wosku pszczelego
1 łyżeczka żelu aloesowego
1/2 łyżeczki miodu
3 krople olejku pomarańczowego

   Oliwę z oliwek i wosk podgrzać w kąpieli wodnej, aż do rozpuszczenia się wosku. Wyjąć z kąpieli i dodać resztę składników, dobrze wymieszać, przelać do pojemnika na błyszczyk i zostawić do ostygnięcia.



   Przepis z tego blogu. Ja trochę go zmodyfikowałam, bo nie chciało mi się robić oleju nagietkowego, a żel aloesowy miałam sklepowy. Może przez ten żel nie chciało mi się dobrze wymieszać i powstały jakby pęcherzyki powietrza. Na szczęście po stężeniu błyszczyk jest w porządku i dobrze się sprawuje na ustach. Termin ważności kosmetyku to ok. 6 miesięcy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz